Vi åbner vores supportsystem op, så I alle kan se hinandens sager på tværs af institutionerne. Løsningen er klar tirsdag den 18. maj.
Det betyder, at I vil kunne se andre sager end jeres egne, bl.a. løsninger og workarounds tilpasset forskellige problemstillinger. I skal være opmærksomme på følgende:
Det er vigtigt, at I undlader CPR-numre både i selve tekstfelterne på sagerne og i vedhæftninger. Grundet GDPR må vi ikke have sager liggende med CPR-numre.
Vi oplever tit at modtage samme fejl fra flere institutioner. Vi vil begynde at lukke sager, der er dubletter, og i stedet håndtere samme problemstilling i én og samme sag. Er en sag en dublet, bliver det noteret i sagen, og der linkes til dén åbne sag, der kører videre. Dette for at lette overskueligheden både for brugere og supportere.
Nu vi er i gang med optimere vores supportsystem, vil vi også indføre automatisk lukning af løste sager. Processen bliver, at når en sag har været løst i 14 kalenderdage, vil den automatisk blive lukket. I de 14 dage, hvor sagen har status ’løst’, kan den genåbnes, hvis samme problem opleves igen. Er sagen blevet lukket, kan den ikke genåbnes, men må oprettes på ny.
Supportsystemet vil få ændringerne lagt op mandag den 17. maj kl. 19 – 21. I dette tidsrum vil det ikke være muligt at oprette nye sager eller tilgå eksisterende sager.