Find adresse, telefonnumre, åbningstider, info om henvendelser med mere.
Haraldsgade 53
2100 København Ø
Tlf.: +45 7231 7800
E-mail: ufs@ufm.dk (se nedenfor om Digital Post og sikker e-mail)
Der er åbent for telefonisk henvendelse mandag til fredag mellem kl. 9 og kl. 15. Receptionen er åben fra mandag til torsdag mellem 8.30 og 16.00. Fredag fra 8.30 til 15.00.
Elektroniske fakturaer til Uddannelses- og Forskningsstyrelsen skal sendes til:
Elektroniske fakturaer til Uddannelses- og Forskningsstyrelsens It skal sendes til:
Spørgsmål til EAN-numre og oplysning af bankkontonumre fås ved henvendelse til kontoret Økonomistyring.
Se kontaktoplysninger til pressemedarbejdere
Du kan kontakte os per e-mail, Digital Post, brev eller telefon. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for ti arbejdsdage. Det gælder dog ikke besvarelser af ansøgninger med mere.
Ansøgninger fra forskere om støtte til forskningsaktiviteter skal indsendes elektronisk via styrelsens e-ansøgningssystem.
Du kan sende 'almindelige' e-mails, 'sikre' e-mails eller Digital Post-meddelelser til styrelsen.
Hovedpostkassen i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen - ufs@ufm.dk- kan bruges til almindelige henvendelser, men f.eks. ikke til ansøgninger om støtte eller job.
Indeholder en meddelelse fortrolige/følsomme oplysninger, f.eks. personoplysninger, inklusive cpr-nummer, så brug enten Digital Post eller sikker e-mail.
Se, hvordan du sender Digital Post eller sikker e-mail til styrelsen
Vi anbefaler, at dokumenter sendes til styrelsen i pdf-format (ikke-redigerbart format).
Hvis dokumentet sendes til styrelsen i redigerbart format, vil vi, ud over MS-Office-kompatible dokumenter, normalt kunne håndtere dokumenter i ODF- og OOXML-format. Andre dokumentformater bør aftales med styrelsen.
Skriv til: hjemmeside-ufs@ufm.dk