Oplysninger om regler og skemaer mv. i forbindelse med afrapportering og udbetaling af EUopSTART-bevillinger.
Skemaet for slutregnskab og slutrapport uploades via bevillingssagen og sendes via:
Spørgsmål om slutregnskab og udbetalinger kan stilles via:
Der skal senest tre måneder efter projektets slutdato indsendes et slutregnskab. Hent skema til slutregnskab i excel nedenfor:
Der skal senest tre måneder efter projektets slutdato indsendes en slutrapport. Hent skema til slutrapport i word nedenfor:
Senest tre måneder efter projektets slutdato uploades den kvitteringsmail, som koordinator fik tilsendt fra EU som bekræftelse på, at ansøgning er indsendt til EU.
Særligt for ansøgere til EIC Accelerator:
Ansøger modtager ingen kvitteringsmail fra EU. I stedet uploades/indsendes et billede/screen dump af det kvitteringsmærke, som EU udsteder i forbindelse med modtagelse af ansøgningen. Det findes i EU-portalen.
Bevillingen kan først udbetales, når styrelsen har modtaget og godkendt slutregnskab, slutrapport og kvitteringsmail.
Udbetalingen sker automatisk, når slutrapporteringen er godkendt.
UFS Bevillingsenheden
Hverdag: 09.00-12.00
T. +45 33 92 92 00
E-mail: bevilling@ufm.dk