Afslutningsrapport for eftersynet af de offentlige lederuddannelser, hvori arbejdsgruppen for eftersynet giver deres anbefalinger til, hvordan udbuddet af offentlige lederuddannelser kan styrkes i...
Denne analyse af det danske EMBO/EMBL-brugermiljø er udarbejdet af Uddannelses- og Forskningsstyrelsen (UFS) i samarbejde med Nationalt Udvalg for Forskningsinfrastruktur (NUFI).
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen har i samarbejde med Det Nationale Udvalg for Forskningsinfrastruktur (NUFI) gennemført en kortlægning af de danske brugermiljøer af de store internationale fors...
Denne caseundersøgelse belyser, hvordan man dels på de offentlige videregående lederuddannelser, dels på de arbejdspladser, arbejder med at fremme transfer fra uddannelserne til det daglige ledelse...
Kortlægningens formål er at etablere et lettilgængeligt overblik over de væsentligste empiriske forskningsartikler og -publikationer inden for temaet ’effekter af måder at udøve offentlig ledelse på’.
Kortlægningens formål er at etablere et lettilgængeligt overblik over de væsentligste evalueringsbaserede artikler og publikationer indenfor temaet ’effekt og effektmåling af offentlige lederuddann...
Denne rapport, ’Lederne på lederuddannelserne’, er den tredje delrapport om lederuddannelser, som VIVE afrapporterer til 'Eftersyn af de offentlige lederuddannelser.
Delrapport 1: Opsamling på eksisterende viden i en forandringsteori til ”eftersynet af offentlige lederuddannelser”
Rapporten er den anden delrapport af fem om lederuddannelser, som VIVE har udarbejdet til 'Eftersyn af de offentlige lederuddannelser'. Rapporten har til formål at undersøge, hvordan uddannelserne...
Denne rapport, Offentlige lederuddannelser: Et brugerperspektiv på uddannelserne, er den fjerde delrapport om lederuddannelser, som VIVE har udarbejdet til 'Eftersyn af de offentlige lederuddannels...
Søg i arkivet